"De Sentimeter geeft ons elk moment inzicht in hoe onze medewerkers zich voelen. Dat is belangrijk, zeker nu veel van ons thuiswerken."

De Sentimeter

In deze uitdagende tijden is het belangrijker dan ooit om contact te houden met teamleden en bij te houden hoe ze zich voelen. Hiervoor we hebben een innovatieve oplossing bedacht om dit op een elegante en effectieve manier te doen binnen Microsoft Teams. Namelijk door een virtuele medewerker toe te voegen aan het team; De Sentimeter.

Waarom nu?

Juist nu we veel op afstand werken van elkaar merken wij dat er nieuwe vraag ontstaat naar digitale stuurinformatie die directie, managers en personeelszaken helpt hun personeel beter te begrijpen. Omdat zij toch graag grip willen houden, of weer krijgen, op het sentiment van hun thuiswerkende medewerkers. Inzicht in hoe ze zich voelen om zo actief te kunnen bijsturen. Proactief bijsturen maakt het mogelijk om corona gerelateerde uitval, overspannenheid en burn-outs te voorkomen.

Hoe gaat dat in z’n werk?

Binnen Microsoft Teams is onze Sentimeter volledig geïntegreerd. Onze Sentimeter begint het chat gesprek en een medewerker reageert binnen een paar seconden. In de voorbeelden hiernaast, waarbij we ter verduidelijking het donkere thema gebruiken, kun je zien hoe dit er voor jou uit komt te zien.

Altijd attent!

Onze Sentimeter vraagt de medewerkers hoe ze zich voelen en laat hem of haar een gestandaardiseerde reden toevoegen en de mogelijkheid geven om aanvullende informatie op te nemen. Deze vragen kunnen regelmatig worden gesteld zodat er continu zicht is op hoe mensen zich voelen, terwijl ze thuis werken of wanneer er dingen in het hele bedrijf veranderen. Met onze Sentimeter-technologie kunnen we eenvoudig inzicht geven in hoe de werknemerservaring in de loop van de tijd verandert.

De voordelen op een rij

Doorlopend contact met medewerkers

Met behulp van onze Sentimeter technologie wordt continu contact gehouden met medewerkers.

Geef binnen 3 seconden antwoord

Uitvragen van het sentiment kan zo vaak als goed voelt

Pro-actief vragen hoe het gaat

Juist nu je je collega’s niet elke dag ziet, helpt de Sentimeter met pro-actief navragen van hoe het gaat.

Geen extra accounts nodig

De Sentimeter integreert naadloos in Microsoft Teams en vergt geen extra licenties of accounts.

Gepersonaliseerde vraag en reactie mogelijk

De Sentimeter komt met een beproefde standaard set aan vragen, maar biedt ook de mogelijkheid om zelf vragen op te stellen.

Real-time inzicht in resultaten

De gegevens die zijn verzameld worden in mooie dashboards realtime weergegeven. Zo makkelijk kan het zijn!

Zie onze prijzen

insert image

De Sentimeter is prettig geprijsd, voor een lage prijs per maand.

Sentimeter instap

1 50
  • Vanaf prijs, per medewerker, per maand
  • Microsoft Teams integratie
  • Dashboard
  • Standaard vragenlijst
  • Ongelimiteerd vragen stellen

Sentimeter plus

2 50
  • Zelfde als basis, maar dan met:
  • rapportages zelf samenstellen
  • gamification: medewerkers beloond
  • uitgebreide vragenlijsten
  • Meest gekozen!

Sentimeter compleet

3 50
  • Zelfde als plus, maar dan met:
  • Zelf vragen en antwoorden bepalen
  • uitgebreide dashboards
  • integrale communicatie
  • totaal oplossing voor thuiswerken

Neem contact op & bezoek ons kantoor

insert image

Benieuwd wat de BigDataHub met jouw data kan toveren? Kom langs voor een vrijblijvend gesprek of laat ons contact opnemen met jou!

Wij nemen contact met je op:





Stationsplein 99 - 235, 1703 WE Heerhugowaard info@bigdatahub.nl +31 (0) 20 26 20 227